თარიღი: ინფორმაციის მოძიების შეფასება
|
||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
||
|
ინფორმაციის წყაროების არჩევა
0-3
|
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
0-4
|
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
0-3
|
ქულათა
მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
ექსპერიმენტი
1
|
აკეთებს
გეგმას(ჩანაწერი-სრული, არასრული)
|
2
|
2
|
გამოითვლის
ექსპერიმენტით შესაძლო შედეგებს(აწარმოებს გამოთვლებს, გამოთქვამს ვარაუდებს)
|
2
|
3
|
იცავს
უსაფრთხოების ნორმებს, გეგმავს ექსპერიმენტს
|
2
|
4
|
იყენებს
შესაბამის გრაფიკებს, სიმბოლოებს და ტერმინოლოგიას შედეგების გადმოსაცემად
|
1
|
5
|
მსჯელობს
ექსპერიმენტის შედეგებზე(აღწერს, აკეთებს დასკვნას)
|
2
|
6
|
ამზადებს
პრეზენტაციას, რეფერატს, პროექტორს
|
1
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული
ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის
პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის
ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის
ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
1
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული
ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის
პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის
ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის
ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
ჯგუფური მუშაობა
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
10
|
საშუალოზე მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის
წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო
ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
იყო
|
მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და
პასიურ წევრებსშორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ
შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
დისკუსია
1
|
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
|
1
|
2
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
3
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
4
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
5
|
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
6
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება
კონკრეტული თემით
|
2
|
7
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
8
|
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის)
მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий