შეფასების რუბრიკები



თარიღი:                                           ინფორმაციის მოძიების შეფასება



მოსწავლე

შეფასების კრიტერიუმები



ინფორმაციის წყაროების არჩევა


           0-3
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
0-4
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება

0-3
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
  
          10
1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.






ექსპერიმენტი

1
აკეთებს გეგმას(ჩანაწერი-სრული, არასრული)
2
2
გამოითვლის ექსპერიმენტით შესაძლო შედეგებს(აწარმოებს გამოთვლებს, გამოთქვამს ვარაუდებს)
2
3
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს, გეგმავს ექსპერიმენტს
2
4
იყენებს შესაბამის გრაფიკებს, სიმბოლოებს და ტერმინოლოგიას შედეგების გადმოსაცემად
1
5
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგებზე(აღწერს, აკეთებს დასკვნას)
2
6
ამზადებს პრეზენტაციას, რეფერატს, პროექტორს
1

პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
მოძიებული ინფორმაციის  შესაბამისობა   თემასთან
1-2
2
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
1-2
3
პროექტის   პრეზენტაციო მხარე
1-2
4
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
1-2
5
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
1-2
1
მოძიებული ინფორმაციის  შესაბამისობა   თემასთან
1-2
2
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
1-2
3
პროექტის   პრეზენტაციო მხარე
1-2
4
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
1-2
5
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
1-2


ჯგუფური მუშაობა
კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
10
საშუალოზე მაღალი 9-8
საშუალო
7-6
დაბალი
5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო  ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო  ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო  ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის  თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებსშორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო



დისკუსია

1
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
1
2
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
1
3
მსჯელობს არგუმენტირებულად
1
4
აკეთებს დასკვნას
1
5
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
1
6
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
2
7
ფლობს აუდიტორიას
1
8
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2

Комментариев нет:

Отправить комментарий